miercuri, 28 mai 2014

PNŢCD şi liberalii rătăcitori

Păi cum să nu fiu supărat când văd că nici nu am mestecat bine iarba amară a înfrângerii de duminică şi au şi început certurile?
Scorul ăsta foarte mic ne obligă să fim uniţi şi nu să ne rupem. Mai ales că suntem suficient de puţini ca să ştim foarte bine cine este adevăratul vinovat de acest eşec electoral.

Eu ştiu ce am văzut. Doar am făcut campanie electorală pentru PNŢCD la alegerile astea şi am văzut foarte bine ceea ce s-a întâmplat, şi cu bune, şi cu rele.

Am văzut cum liberalii  rătăcitori ai lui Moisescu şi-au bătut practic joc de campania asta. Noi. ăştia nici 1 la sută, care am votat cu PNŢCD ştim foarte bine că cei care au spus că se vor ocupa de campania asta şi de comunicare (liberalii rătăcitori ai lui Moisescu) şi-au bătut practic joc de ea. Nu treceau pe la sediu, nu făceau şedinţe de campanie. Atacau prin presă pe preşedinte şi conducerea partidului.
Hai să ne aducem aminte de asta. Când conducerea PNŢCD a votat ca să fie un partid monarhist şi să nu aibă candidat la prezidenţiale,  efectiv a fost boicotată de biroul de comunicare a lui Moisescu. Erau prea ocupaţi să transmită atacurile liberalilor refugiaţi în PNŢCD împotriva propriilor lor gazde.

La câte evenimente de campanie i-aţi văzut pe liberalii deghizaţi în ţărănişti? La ale lor. Nu la ale noastre.
Ei îşi umpleau partea lor de Bucureşti cu afişe (ca după aia să se laude cu scorurile peste media partidului) în timp ce alte organizaţii primeau câte un afiş de secţia de votare. Că doar era buget de austeritate.

Fraieri  să fie ăia de o să îi primească pe undeva. O să îi facă de nervi şi de bani, încercând să le fure partidul de sub picioare. Avea dreptate şi Antonescu că i-a scos în şuturi afară din PNL....




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu